سیاست حفظ حریم خصوصی کاربران و خط مشی فعالیتی

Privacy Policy

تاریخ آخرین بروز رسانی: 25 جولایی 2021

کالج کتاب مقدس افغان (“به ما” ، “ما” ، “برای ما” ، “کالج”  یا “کالج افغان”) ، سایت https://www.afghanbiblecollege.org  (“سرویس”) را اداره می‌کند. این صفحه که در حال مطالعه آن هستید، سیاست‌های ما را در مورد جمع‌آوری، استفاده و افشای اطلاعات شخصیِ افرادی که از سرویس ما استفاده می‌کنند اطلاع می‌دهد. ما از داده‌های شما برای ارائه و بهبود خدمات استفاده می‌کنیم. استفاده شما از خدمات ما، در واقع به منزله موافقت شما با جمع‌آوری و استفاده از اطلاعات مطابق با سیاست مشروح در این صفحه است. مگر اینکه در این سیاستِ حفظ حریم خصوصی به روش دیگری تعریف شده باشد، اصطلاحات استفاده شده در این سیاست حفظ حریم خصوصی مبین معانی و مفاهیمی هستند که در شرایط و ضوابط ما وجود دارد و به طور کامل از طریق https://www.afghanbiblecollege.org قابل دسترسی هستند.

 

جمع‌آوری و استفاده از اطلاعات

ما برای ارائه و بهبود خدمات خود به شما، انواع مختلفی از اطلاعات را برای اهداف متعدد جمع‌آوری می‌کنیم.

 

انواع داده‌های جمع‌آوری شده

اطلاعات شخصی

در حین استفاده از خدماتِ کالج ، ممکن است از شما بخواهیم اطلاعات قابل‌شناسایی شخصی را در اختیار ما قرار دهید که می‌تواند برای تماس یا شناسایی شما استفاده شود (“داده‌های شخصی”). اطلاعات قابل‌شناسایی شخصی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • آدرس ایمیل
  • نام و نام خانوادگی
  • شماره تلفن
  • آدرس ، کشور ، استان ، کد پستی ، شهر
  • کوکی ها و داده های استفاده

 

داده‌های استفاده

مما همچنین می‌توانیم اطلاعاتی در مورد نحوه دسترسی و استفاده از سرویس  را جمع‌آوری کنیم (“داده‌های استفاده”). این داده‌های استفاده ممکن است شامل چنین اطلاعاتی باشد: آدرس پروتکل(قرارداد) اینترنت رایانه شما (به‌عنوان‌مثال آدرس IP)، نوع مرورگر ، نسخه مرورگر ، صفحات سرویس ما که بازدید می‌کنید ، زمان و تاریخ بازدید ، زمان صرف شده در آن صفحات ، شناسه‌های منحصربه‌فرد دستگاه و سایر داده‌های تشخیصی.

 

ردیابی و داده‌های کوکی‌ها

ما از کوکی‌ها و فناوری‌های ردیابی مشابه برای ردیابی فعالیت در سرویسمان و نگهداری اطلاعات خاصی استفاده می‌کنیم. کوکی‌ها پرونده‌هایی با مقدار کمی داده هستند که ممکن است دارای شناسه منحصربه‌فرد ناشناس باشد. کوکی‌ها از یک وب‌سایت به مرورگر شما ارسال می‌شوند و در دستگاه شما ذخیره می‌شوند. فن‌آوری‌های ردیابی همچنین از علائم (سیگنال راهنما)، برچسب‌ها و اسکریپت‌ها برای جمع‌آوری و ردیابی اطلاعات و بهبود و تجزیه‌وتحلیل سرویس ما استفاده می‌کند. می‌توانید به مرورگر خود دستور دهید که از همه کوکی‌ها امتناع کرده یا زمان ارسال کوکی را مشخص کند. بااین‌حال ، اگر کوکی‌ها را قبول نکنید ، ممکن است نتوانید از برخی از خدمات کالج افغان استفاده کنید.

نمونه‌هایی از کوکی‌هایی که ما استفاده می‌کنیم:

کوکی‌های جلسه (نشست). ما از کوکی‌های جلسه برای اداره‌ی سرویس خود استفاده می‌کنیم. ما برای به خاطر سپردن اولویت‌ها و تنظیمات مختلف از کوکی‌های ترجیحی استفاده می‌کنیم. ما از کوکی‌های امنیتی برای اهداف امنیتی استفاده می‌کنیم.

 

استفاده از داده

کالج کتاب مقدس افغان از داده‌های جمع‌آوری‌شده برای اهداف مختلف استفاده می‌کنند:

ارائه و نگهداری سرویس برای اطلاع‌رسانی به شما در مورد تغییرات سرویس ما، این امکان را می‌دهد تا در هنگام تغییر خدمات و نیز تغییر در ویژگی‌های تعاملیِ سرویس ما، برای ارائه خدماتِ مراقبت و پشتیبانی کاربر و دانشجو، ارائه تجزیه‌وتحلیل یا اطلاعات ارزشمند برای اینکه بتوانیم سرویس را کنترل کنیم ، نظارت بر استفاده برای شناسایی، جلوگیری و رسیدگی به مسائل فنی مشارکت داشته باشید.

 

انتقال داده‌ها

اطلاعات شما ، از جمله داده‌های شخصی ، ممکن است به رایانه‌های مستقر در خارج از شهر، استان ، کشور یا سایر حوزه‌های قضایی دولتی که در آن قوانین محافظت از داده‌ها متفاوت از قوانین مربوط به حوزه قضایی شما است، منتقل و نگهداری شود. در هر کشوری که زندگی می‌نمایید و تصمیم دارید اطلاعاتی را به ما ارائه دهید، لطفاً توجه داشته باشید که ما داده‌ها از جمله داده‌های شخصی را به کشورهایی که محل کالج و نیز سرورهای ما در آنجا پشتیبانی می‌شوند منتقل و در آنجا پردازش می‌کنیم. رضایت شما از این سیاست حفظ حریم خصوصی و نیز ارسال چنین اطلاعاتی نشان‌دهنده موافقت شما با این انتقال است.

کالج افغان تمام اقدام‌های لازم را برای اطمینان از اینکه داده‌های شما به طور ایمن و مطابق با این سیاست حفظ حریم خصوصی نگهداری ‌شوند، انجام خواهد داد و هیچ‌گونه انتقال داده‌های شخصی شما به یک سازمان یا کشور صورت نخواهد گرفت، مگر اینکه موضوع کنترل‌های کافی از جمله امنیت داده‌های شما و سایر اطلاعات شخصی وجود داشته باشد.

 

افشای داده‌ها

الزامات قانونی

کالج کتاب مقدس افغان ممکن است در راستای برخی الزامات، اطلاعات شخصی شما را با حسن نیت افشا کند:

  • برای مطابقت با یک تعهد حقوقی (قانونی)
  • برای محافظت و دفاع از حقوق یا دارایی خدمات کالج کتاب مقدس افغان
  • برای جلوگیری یا تحقیق درباره تخلف احتمالی در ارتباط با سرویس
  • برای محافظت از امنیت شخصی کاربران سرویس یا عموم
  • برای محافظت در برابر مسئولیت حقوقی (قانونی)

 

امنیت داده‌ها

امنیت داده‌های شما برای ما مهم است، اما به یاد داشته باشید که هیچ روش انتقال از طریق اینترنت یا روش ذخیره‌سازی الکترونیکی 100٪ ایمن نیست. درحالی‌که ما تلاش می‌کنیم از ابزارهای قابل‌قبول برای محافظت از داده‌های شخصی شما استفاده کنیم ، اما نمی‌توانیم امنیت کامل آن را تضمین کنیم.

 

ارائه‌دهندگان خدمات

ما ممکن است از شرکت‌ها و اشخاص ثالث برای تسهیل سرویس خود (“ارائه‌دهندگان سرویس”) ، ارائه سرویس از طرف ما ، انجام سرویس مربوط به خدمات یا کمک به ما در تجزیه‌وتحلیل نحوه استفاده از سرویس خود استفاده کنیم.

این اشخاص ثالث فقط برای انجام این وظایف از طرف ما به داده‌های شخصی شما دسترسی دارند و موظف هستند که آن‌ها را برای اهداف دیگری افشا نکنند.

 

تجزیه و تحلیل

ما ممکن است از ارائه‌دهندگان خدمات شخص ثالث برای نظارت و تجزیه‌وتحلیل استفاده از سرویس خود استفاده کنیم.

Analytics  یک سرویس تجزیه‌وتحلیل وب است که توسط Google ارائه می‌شود و ترافیک وب‌سایت را ردیابی و گزارش می‌کند. Google  از داده‌های جمع‌آوری‌شده برای ردیابی و نظارت بر استفاده از سرویس ما استفاده می‌کند. این داده‌ها با سایر سرویس‌های Google به اشتراک گذاشته می‌شوند. Google  ممکن است از داده‌های جمع‌آوری‌شده برای زمینه‌سازی و شخصی‌سازی تبلیغات شبکه تبلیغاتی خود استفاده کند. با نصب افزودنیِ مرورگر انصراف ( opt-out) از Google Analytics، می‌توانید از  فعالیت خود در سرویس برای Google Analytics انصراف دهید. این افزودنی مانع از اشتراک‌گذاری اطلاعات مربوط به فعالیت بازدید از سوی Google Analytics JavaScript (ga.js, analytics.js, and dc.js) با Google Analytics می‌گردد.

 

پیوند به سایت‌های دیگر

سرویس ما ممکن است حاوی پیوندهایی به سایت‌های دیگری باشد که توسط ما اداره نمی‌شوند. اگر روی پیوند شخص ثالث کلیک کنید، به سایت شخص ثالث هدایت می‌شوید. ما اکیداً به شما توصیه می‌کنیم که سیاست حفظ حریم خصوصی هر سایتی که از آن بازدید می‌کنید را بررسی کنید. ما هیچ کنترل و مسئولیتی در قبال محتوا، سیاست‌های حفظ حریم خصوصی یا عملکرد هیچ سایت یا خدمات شخص ثالث نداریم.

 

حریم خصوصی کودکان

کالج افغان [اطلاعات] افراد زیر ۱۸ سال (‏”کودکان”) ‏را مورد توجه و جمع‌آوری نمی‌کند.

ما به طور آگاهانه اطلاعات قابل‌شناسایی شخصیِ افراد زیر 18 سال را جمع‌آوری نمی‌کنیم. به‌عنوان والدین یا سرپرست، چنانچه اطمینان دارید که فرزندان شما داده‌های شخصیِ خود را به ما ارائه داده‌اند ، لطفاً با ما تماس بگیرید. اگر متوجه شویم که اطلاعات شخصی فرزندان را بدون تأیید رضایت والدین یا سرپرستان آن‌ها جمع‌آوری کرده‌ایم، اقداماتی را برای حذف این اطلاعات از سرورهای خود انجام می‌دهیم.

 

تغییرات در سیاست حفظ حریم خصوصی

کالج کتاب مقدس افغان بنا بر اهداف فعالیتی و نیز رسالتی که دارد، ممکن است سیاست حفظ حریم خصوصی و نیز خط‌مشی‌های فعالیتی خود را هر از گاهی به‌روزرسانی نماید. ما با قرار دادن تازه‌ترین سیاست‌های حفظ حریم خصوصی و نیز خط‌مشی‌های فعالیتی در این صفحه ، هرگونه تغییر را به شما اطلاع خواهیم داد‌. ما قبل از اینکه تغییر خاص و تأثیرگذاری را اعمال نماییم و “تاریخ ایجاد تغییرات” را در بالای این سیاست حفظ حریم خصوصی به‌روز کنیم، تلاش خواهیم نمود تا از طریق ایمیل و یا یک اعلان در مورد خدمات خود به شما اطلاع دهیم؛ البته در برخی مواقع ممکن است به دلیل وجود اختلالات، این ایمیل‌ها و یا اعلان‌ها به موقع به دست شما نرسد؛ ازاین‌رو ملاک اصلی ما همین صفحه و محتوایِ آن می‌باشد و به شما توصیه می‌کنیم برای اطلاع از هرگونه تغییر، هر چند وقت یک‌بار نسبت به بررسی محتوای این صفحه اقدام نمایید. تغییراتی که در این سیاست‌های حفظ حریم خصوصی و نیز خط‌مشی‌های فعالیتیِ کالج انجام می‌شود، وقتی در این صفحه قرار گیرد ، قابل اجرا است؛ حتی اگر از طریق ایمیل و یا اعلان اطلاع‌رسانی نگردیده باشد.

 

تماس با کالج

هر گونه سؤال در مورد این سیاست‌ها، اقدامات حریم خصوصی و نیز خط‌مشی‌های فعالیتیِ کالج باید از طریق ایمیل به آدرس supprot@afghanbiblecollege.org  ارسال شود.